درباره کاریز سی آر ام


کاریز سی آر ام خلق داستانی متفاوت. در سال ۱۳۹۶، در دل چالش‌ها و فقدان درک عمیق بین شرکت‌های نرم‌افزاری و مشتریانشان، ایده یک کار جدید شکل گرفت. ماهیت این ایده و فکر نگرش پاسخ به نیاز بازار، از دل تجارب شخصی ما در استفاده از نرم‌افزارها از سال ۱۳۸۹ نشأت گرفته بود و بنیانی شد برای خلق یک داستان متفاوت.

کاریز با هدف روشنی پا به عرصه گذاشت: پلی بین فناوری و نیازهای واقعی کسب‌وکارها. ما در کاریز، با درک عمیق از فرایندهای کسب‌وکار و نیازهای مدیریتی، خدمات مشاوره و استقرار نرم‌افزار CRM را ارائه می‌دهیم. هدف ما این است که به مدیران و صاحبان مشاغل کمک کنیم تا نه تنها یک سیستم CRM مناسب راه‌اندازی کنند، بلکه بتوانند تعاملات داخلی و خارجی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و با تحلیل اطلاعات مشتریان و بازار در راستای اهداف استراتژیک خود هوشمندانه تر فعالیت نمایند.

این سفر، که با یک ایده ساده آغاز شد، اکنون به یک مأموریت بزرگ تبدیل شده است: تحول دیجیتالی در دل کسب‌وکارهای ایرانی.

این داستان نه تنها پیشینه و انگیزه‌های تأسیس کاریز را بیان می‌کند، بلکه تأکیدی است بر ارزش‌ها و دستاوردهای شرکت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری.

تجربه سالیانه ما در خصوص پیاده سازی سیستم های فروش و سی آر ام، همچنین اجرا پروژه های متنوع در صنایع و زمینه های کاری منجر به رشد و آگاهی هرچه بیشتر ما نسبت به نیازهای روز مشتریان شده است. در این راستا شناسایی نیاز، ارائه راهکار، آموزش و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از خدمات مجموعه KARIZCRM می باشد.

کاریز در گذشته برای ایجاد آب راه هایی برا قنات ها استفاده می شده است. و در لغت به معنی جاری سازی می باشد. لذا با همین هدف جاری سازی، ما در KarizCRM بدنبال این هستیم تا با طراحی و ساده سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات سازمان ها را چابک تر نماییم. سپس با استقرار و پیاده سازی براساس مفاهیم سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بستر نرم افزار CRM ، شما مانند سایر مشتریان از این تجریه با ما لذت خواهید برد.

کاریز در کسب و کارها

 ما در کاریز سی آر ام بدنبال آسان سازی فرایندهای فروش می باشیم. انتقال دانش روز و اجرای آن منطبق با نیاز کسب و کارهای هدف اصلی است. تجربه ای که شما با ما در کاریز خواهید داشت:

  •  دریافت پیشنهادات موثر در حوزه استفاده از نرم افزار های CRM
  • مشاوره و ارائه راهکارهای تحلیلی جهت پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
  • آموزش های کاربردی به صورت حضوری و غیر حضوری
  • پشتیبانی تیم مدیریت و کاربران تا حصول نتیجه مطلوب

 

این مجموعه همواره همراه شما است تا سیستم های مناسب فروش در کسب و کار شما به شکل صحیح و موثر استقرار یابد. در نهایت شما با استقرار صحیح به سودآوری بیشتر، بهبود عملکرد تیم فروش و وفاداری مشتریان دست پیدا خواهید کرد.

“رزومه قوی ما حاصل سال‌ها تلاش، نوآوری و تعهد به ارائه بهترین خدمات است. ما در کاریز به این دستاوردها افتخار می‌کنیم و مصمم هستیم که همچنان به رشد و توسعه خود ادامه دهیم. هر روز شاهد تأثیرات مثبت کار خود بر روی مشتریانمان هستیم.”

شتابدهنده سیستم فروش کسب و کار با ساز و کارهای نوین

تماس با ما